Якщо у Вашому металопластиковому вікні або у дверях раптом щось трапилося: почало піддувати з-під стулки, не закривається стулка, розбився склопакет, перекосило раму, що потрібно робити? Як меншими проблемами, витратами нервів та часу все вирішити та виправити?
Наша компанія «Респект» надає своїм клієнтам семирічну гарантію на свої вироби за таких умов:
- наші фахівці виробляють замір
- монтажники нашої компанії виготовляють монтаж
- була нормальна без ексцесів та екстремізму експлуатація вікна.
Якщо всі умови дотримані і з Вашим вікном щось сталося – Ви просто повинні зателефонувати за номерами 599-49-43 або 599-49-53 і сказати менеджеру 2 речі:
- номер Вашого договору
- описати проблему.
І це все. Далі менеджер з бази дивиться хто Ваше замовлення заміряв та ставив і якщо термін після монтажу більше 6 місяців – то до Вас приїжджає сервіс-майстер нашої компанії. Якщо з моменту монтажу минуло менше 6 місяців – до Вас виїжджає та монтажна бригада, яка ставила Вам замовлення. Такий розподіл зроблено для того, щоб у монтажників був додатковий стимул не залишати після жодних недоробок.
Якщо ж трапився непередбачений випадок, наприклад, злодії побили склопакет або зламали замок на дверях або зробили іншу неприємність. Зрозуміло, результат цих дій не є гарантійним випадком, але ми наших клієнтів ніколи в біді не кидаємо. Тому Ваші дії такі – ви телефонуєте на вказані вище телефони та менеджер, дізнавшись Вашу проблему, приблизно оцінює скільки Вам обійдеться процес її ліквідації. Якщо ціна підходить – до Вас виїжджає сервіс-майстер.
Існують ситуації, які можна спробувати ліквідувати самостійно. До таких відноситься, перш за все, неправильне відкривання стулок. Якщо у Вас стоїть фурнітура без мікроліфта з блокатором (це механізм, який підтримує стулку від провисання і одночасно не дає її неправильно відкривати), то може виникнути варіант, коли Ви переводячи стулку з режиму «відкриття» в режим «провітрювання» нещільно її прикрили в результаті вся стулка висне на нижній петлі. Що робити?
Насамперед поверніть ручку паралельно підлозі, далі двома руками засуньте стулку в раму, потім поверніть ручку вниз у режим «закрито». Якщо не вийшло з першого разу, спробуйте знову. Якщо не вийде – на жаль, доведеться викликати майстра. Але як показує практика – у 95% клієнтів виходить вирішити саме цю проблему самостійно, але під «чуйним керівництвом» менеджером по телефону.
Взагалі ж про металопластикові вікна можна сказати одне – щоб їх поламати – потрібно дуже довго і дуже старатися. Ми звичайно ж говоримо про металопластикові вікна компанії «Респект». Але якщо така неприємність все ж таки відбулася – фахівці нашої компанії ліквідують усі проблеми в найкоротші терміни.